done

Gratis verzending vanaf € 50,-

done

Voor 16:00 uur besteld, vandaag verzonden

done

Persoonlijk advies

done

Gratis verzending vanaf € 50,-

done

Voor 16:00 uur besteld, vandaag verzonden

done

Gratis verzending vanaf € 50,-

done

Voor 16:00 uur besteld, vandaag verzonden

done

Persoonlijk advies

Veelgestelde Vragen

Bekijk hieronder onze veelgestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen? Stel dan je vraag via ons contactformulier of bel ons op +31(0)85 273 65 52.

Persoonlijk advies

Ga je beginnen aan een klus maar je bent niet helemaal zeker welke schroef te gebruiken? Of wil je meer weten over welk gereedschap je nodig hebt? Onze experts helpen je graag. Je kan ons bereiken via ons contactformulier of telefonisch op +31(0)85 273 65 52.

Ga direct naar:

Bestellen Betalen Verzending & Bezorging Garantie Retourneren Privacy Reviews

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

U plaatst snel en gemakkelijk een bestelling bij Schroef.nl.

  • Vind de schroeven en/of gereedschappen die u wilt bestellen;
  • Klik op de hoeveelheid die u wilt bestellen, door op de + en/of – knip te klikken.
  • Klik op “Add to Cart” om het product aan uw winkelwagen toe te voegen.
  • Ga naar uw winkelwagen door rechts bovenin het scherm op het winkelwagen icoon te klikken.
  • Controleer uw bestelling en pas eventueel de hoeveelheden nog aan. Bent u tevreden met de inhoud van uw winkelwagen? Klik dan op “Ga naar checkout”.
  • Voer uw gegevens in en klik op “Next”.
  • Als laatste geeft u aan hoe u wilt betalen. U kunt de bestelling nu afronden.

Is het mogelijk om mijn bestelling te wijzigen?

ls uw bestelling nog niet verzonden en/of betaald, dan is het nog mogelijk om uw bestelling aan te passen. Dit kunt u doen door naar uw winkelmandje te gaan en daar de aantallen te wijzigen of producten te verwijderen.

Is uw bestelling al naar ons verzonden? Neem dan even contact met ons op, dan kijken wij wat er mogelijk is met betrekking tot het wijzigen van uw bestelling. Als u uw bestelling wilt wijzigen, dan raden wij aan om te bellen zodat we u zo snel mogelijk verder kunnen helpen. U kunt ons bereiken op +31(0)85 273 65 52.

Krijg ik garantie op de door mij bestelde producten?

De wettelijke garantie is van toepassing op alle artikelen die u bij ons koopt. Volgens de wet heeft u recht op een deugdelijk product, als u iets koopt. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of – bij normaal gebruik – moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Is een product niet goed, dan gaat Schroef.nl samen met u op zoek naar een oplossing. Neem hiervoor contact met ons op.

Zijn mijn gegevens veilig?

Wanneer u een bestelling plaatst bij Schroef.nl, worden uw gegevens niet doorgegeven aan derden. De Wet Persoonsregistratie is hierop van toepassing.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. De kosten voor het retourneren van de bestelling zijn voor eigen rekening.

Voor de gehele retourprocedure, verwijzen wij u graag naar ons Retour pagina

Ik heb een beschadigd product ontvangen, wat nu?

Wat vervelend dat de producten beschadigd bij u zijn aangekomen! Wij lossen dit graag voor u op. Neem via het contactformulier of telefoon contact met ons en wij helpen u snel verder. 

betalen

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

U kunt uw bestelling betalen met iDeal, CreditCard of Paypal. Na ontvangst van uw bestelling ontvangt u van ons een bestelbevestiging op uw email.

Alle betalingen verlopen via een beveiligde SSL verbinding.

iDeal

Uw bestelde schroeven kunt u eenvoudig betalen via iDeal, de meest gebruikte online betaalmethode van Nederland. Met iDeal betaalt u via de mobiel bankieren app of de internetbankieromgeving van uw eigen bank. iDEAL is namelijk een directe online overboeking vanaf uw bankrekening, net zoals bij pinnen in een winkel. U ontvangt, direct na betaling, een bevestiging van uw bank. Betalen met iDeal is daarom altijd veilig en makkelijk.

Deelnemende banken zijn ABN AMRO, ASN Bank, bunq, Handelsbanken, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bankiers.

PayPal

Betalen via PayPal gaat niet via uw betaalpas, maar u betaald met uw PayPal account. Hierdoor kunt u snel uw betaling regelen. Bij het plaatsen van uw bestelling wordt u doorverwezen naar de PayPal pagina, waar u uw betaling kunt afronden. Een account bij PayPal maakt u eenvoudig aan op hun website.

Credit Card

Betalen met een creditcard is erg makkelijk. Het enige dat u hoeft te doen is uw kaartgegevens invullen en de betaling autoriseren. U kunt bij Schroef.nl betalen met: Visa, Mastercard en American Express.

Bancontact

Bancontact is de bekendste online betaalmethode in België. Het online betaalproces verloopt via een beveiligde verbinding met de vertrouwde internetbankieromgeving van de koper. Een bijkomend voordeel is dat het een directe en gegarandeerde betaling betreft, dit zorgt voor zekerheid en veiligheid.

*Er worden geen extra kosten in rekening gebracht, ongeacht welke betaalmethode er wordt geselecteerd.

Zijn de prijzen inclusief BTW?

Alle prijzen zijn in euro en inclusief BTW. De prijzen zijn exclusief eventuele verzendkosten.

Verzending & bezorging

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Zodra wij uw bestelling ontvangen hebben, gaan wij deze direct inpakken. U ontvangt uw artikelen 1-2 werkdagen na het plaatsen van de bestelling, indien de bestelde artikelen voorradig zijn. Mocht een artikel niet op voorraad zijn, dan nemen wij contact met u op.

Betaal ik verzendkosten?

Bestellingen tot €10,- worden verzonden voor €2,94. Bij bestellingen tot € 50,- bedragen de verzendkosten € 6,36. Bij bestellingen boven € 50,- is de verzending gratis.

Ik heb een beschadigd product ontvangen, wat nu?

Wat vervelend dat de producten beschadigd bij u zijn aangekomen! Wij lossen dit graag voor u op. Neem via het contactformulier of telefoon contact met ons en wij helpen u snel verder. 

Wie bezorgt mijn bestelling?

Wij verzenden onze pakketten met DHL

Je krijgt een email met een track en trace code als je bestelling hier klaar staat.

DHL bezorger gemist?

Was je niet thuis? Dan laat onze bezorger een gele kaart bij je achter. Maak een nieuwe bezorgafspraak met je bezorgcode en postcode. Kies voor een ander DHL ServicePoint, bezorging bij buren of nog een keer thuis. Wijzigen kan op de dag waarop je de kaart ontvangt.

Bewaar je ordernummer. Bij eventuele vragen weten we aan de hand van je ordernummer direct waar het over gaat en kunnen we je snel verder helpen.

Garantie

Krijg ik garantie op de door mij bestelde producten?

De wettelijke garantie is van toepassing op alle artikelen die u bij ons koopt. Volgens de wet heeft u recht op een deugdelijk product, als u iets koopt. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of – bij normaal gebruik – moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Is een product niet goed, dan gaat Schroef.nl samen met u op zoek naar een oplossing. Neem hiervoor contact met ons op.

Retourneren

Kan ik mijn bestelling retourneren?

U kunt binnen 30 dagen na ontvangst aan ons laten weten dat u van de aankoop af wenst te zien. Na aanmelding heeft u vervolgens nog eens 30 dagen om de producten daadwerkelijk te retourneren. U kan ook zonder voorafgaande mededeling de producten binnen 30 dagen na ontvangst terugsturen, als u daarbij maar een mededeling voegt waaruit uw wens tot herroeping blijkt.

Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. De kosten voor het retourneren van de bestelling zijn voor eigen rekening.

Voor de gehele retourprocedure, verwijzen wij u graag naar ons Retour pagina

Gevolgen van de herroeping

Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd. Indien u slechts een deel van uw bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Bij uw retour ontvangen wij, naast de producten, graag het ordernummer en uw bankrekeningnummer zodat wij uw retour correct en spoedig kunnen verwerken. U kunt ook gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping om aan ons kenbaar te maken dat u van de aankoop afziet. Gebruik van dit formulier is echter niet verplicht.

U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 30 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 30 dagen is verstreken.

De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening.

Ons retouradres
Van Dijk IJzerhandel bv
Blankenstein 210
7943 PG Meppel (NL)

U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Privacy

Zijn mijn gegevens veilig?

Wanneer u een bestelling plaatst bij Schroef.nl, worden uw gegevens niet doorgegeven aan derden. De Wet Persoonsregistratie is hierop van toepassing.

Reviews

Waar kan ik reviews over Schroef.nl vinden?

Bij Schroef.nl hechten we veel waarde aan de tevredenheid van onze klanten en streven we naar transparantie en vertrouwen. Daarom verzamelen we onze reviews via Trusted Shops, een onafhankelijk platform dat gespecialiseerd is in het verzamelen van betrouwbare klantbeoordelingen. Wil je weten wat klanten over ons te zeggen hebben? Bekijk dan gerust onze reviews op onze Trusted Shops pagina.

Na het plaatsen van een bestelling bij Schroef.nl ontvang je een e-mailuitnodiging om je ervaring te delen door een beoordeling achter te laten. Deze beoordelingen worden onafhankelijk geverifieerd door Trusted Shops om ervoor te zorgen dat ze authentiek en betrouwbaar zijn.

Bovendien biedt Trusted Shops niet alleen een veilig platform voor het delen van beoordelingen, maar ook Kopersbescherming. Dit betekent dat je als klant extra beschermd bent bij je aankoop. Ook zijn we trots om te vermelden dat Schroef.nl het keurmerk van Trusted Shops heeft ontvangen. Dit geeft aan dat we voldoen aan strenge kwaliteitsnormen.

Voor meer informatie over het reviewproces, de Koperbescherming en het beleid van Trusted Shops kun je een kijkje nemen op hun website.