Retouren

Bij Schroef.nl kan je een artikel binnen 30 dagen na ontvangst gratis retourneren. Hier vind je antwoord op al je vragen omtrent ons retourbeleid.

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Heb je per ongeluk de verkeerde schroeven besteld of heb je toch een andere maat nodig? Geen probleem, je kan de verkeerd bestelde producten naar ons retour sturen. Gebruik hiervoor ons retourformulier

Je kan binnen 30 dagen je bestelling, zonder opgave van redenen, naar ons retour sturen. Na ontvangst van je retour sturen wij binnen 14 dagen het geld terug op de rekening waarmee jij de bestelling betaald hebt. 

De bestelling stuur je retour naar:

Van Dijk IJzerhandel bv
Blankenstein 210
7943 PG Meppel (NL)

De directe kosten van het terugzenden van de goederen zijn voor eigen rekening.

Vergeet niet het retourformulier uit te printen, in te vullen en mee te sturen met je retour. Zo kunnen wij je retour zo snel mogelijk verwerken. 

Wanneer ontvang ik mijn aankoopbedrag terug?

Je ontvangt je aankoopbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van de retour. Wij storten het aankoopbedrag terug op de rekening waarmee je de bestelling betaald hebt. 

Indien je de hele bestelling retour stuurt ontvang je ook de verzendkosten van ons terug. 

Mijn producten zijn beschadigd aangekomen. Wat moet ik doen?

Wat vervelend dat de producten beschadigd bij je zijn aangekomen! Wij lossen dit graag voor je op.
Neem via het contactformulier of telefoon contact met ons en wij helpen je snel verder.

Hoe moet ik mijn product inpakken om het terug te sturen?

Gebruik een stevige verpakking om je bestelling retour te sturen, het liefst de originele. Op die manier is de kans op beschadigingen zo klein mogelijk en kunnen we er misschien nog iemand anders blij mee maken. Heb je de originele verpakking niet meer? Stuur het dan in een andere stevige verpakking terug. We bekijken bij aankomst dan de staat van het teruggestuurde product en bepalen aan de hand daarvan wat de waardevermindering is. 

Je verpakte producten kan je de Van Dijk-doos of een andere stevige doos die goed afsluit retourneren. 

Wat als ik mijn retourformulier niet kan printen?

Heb je geen printer? Schrijf dan jouw gegevens (Naam, adres, e-mail of telefoonnummer) en bestelnummer op een apart briefje en voeg deze toe aan de doos. Op deze manier kunnen wij alsnog je retour zo snel mogelijk verwerken.

Het retouradres mag je op de doos schrijven of op een apart briefje schrijven en deze op de doos plakken.