Veelgestelde Vragen

Bekijk hieronder onze veelgestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen? Stel dan je vraag via ons contactformulier of bel ons op 0522 -252847.

Persoonlijk advies

Ga je beginnen aan een klus maar je bent niet helemaal zeker welke schroef te gebruiken? Of wil je meer weten over welk gereedschap je nodig hebt? Onze experts helpen je graag. Je kan ons bereiken via ons contactformulier of telefonisch op 0522 -252847.

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

U plaatst snel en gemakkelijk een bestelling bij Schroef.nl.

  • Vindt de schroeven en/of gereedschappen die u wilt bestellen;
  • Klik op de hoeveelheid die u wilt bestellen, door op de + en/of – knip te klikken.
  • Klik op “Add to Cart” om het product aan uw winkelwagen toe te voegen.
  • Ga naar uw winkelwagen door rechts bovenin het scherm op het winkelwagen icoon te klikken.
  • Controleer uw bestelling en pas eventueel de hoeveelheden nog aan. Bent u tevreden met de inhoud van uw winkelwagen? Klik dan op “Ga naar checkout”.
  • Voer uw gegevens in en klik op “Next”.
  • Als laatste geeft u aan hoe u wilt betalen. U kunt de bestelling nu afronden.
Is het mogelijk om mijn bestelling te wijzigen?

ls uw bestelling nog niet verzonden en/of betaald, dan is het nog mogelijk om uw bestelling aan te passen. Dit kunt u doen door naar uw winkelmandje te gaan en daar de aantallen te wijzigen of producten te verwijderen.

Is uw bestelling al naar ons verzonden? Neem dan even contact met ons op, dan kijken wij wat er mogelijk is met betrekking tot het wijzigen van uw bestelling. Als u uw bestelling wilt wijzigen, dan raden wij aan om te bellen zodat we u zo snel mogelijk verder kunnen helpen. U kunt ons bereiken op +31(0)522 -252847.

Krijg ik garantie op de door mij bestelde producten?

De wettelijke garantie is van toepassing op alle artikelen die u bij ons koopt. Volgens de wet heeft u recht op een deugdelijk product, als u iets koopt. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of – bij normaal gebruik – moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Is een product niet goed, dan gaat Schroef.nl samen met u op zoek naar een oplossing. Neem hiervoor contact met ons op.

Zijn mijn gegevens veilig?

Wanneer u een bestelling plaatst bij Schroef.nl, worden uw gegevens niet doorgegeven aan derden. De Wet Persoonsregistratie is hierop van toepassing.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. De kosten voor het retourneren van de bestelling zijn voor eigen rekening.

Voor de gehele retourprocedure, verwijzen wij u graag naar ons Retour pagina

Ik heb een beschadigd product ontvangen, wat nu?

Wat vervelend dat de producten beschadigd bij u zijn aangekomen! Wij lossen dit graag voor u op. Neem via het contactformulier of telefoon contact met ons en wij helpen u snel verder. 

Betalen

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

U kunt uw bestelling betalen met iDeal, CreditCard of Paypal. Na ontvangst van uw bestelling ontvangt u van ons een bestelbevestiging op uw email.

Alle betalingen verlopen via een beveiligde SSL verbinding.

iDeal

Uw bestelde schroeven kunt u eenvoudig betalen via iDeal, de meest gebruikte online betaalmethode van Nederland. Met iDeal betaalt u via de mobiel bankieren app of de internetbankieromgeving van uw eigen bank. iDEAL is namelijk een directe online overboeking vanaf uw bankrekening, net zoals bij pinnen in een winkel. U ontvangt, direct na betaling, een bevestiging van uw bank. Betalen met iDeal is daarom altijd veilig en makkelijk.

Deelnemende banken zijn ABN AMRO, ASN Bank, bunq, Handelsbanken, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bankiers.

PayPal

Betalen via PayPal gaat niet via uw betaalpas, maar u betaald met uw PayPal account. Hierdoor kunt u snel uw betaling regelen. Bij het plaatsen van uw bestelling wordt u doorverwezen naar de PayPal pagina, waar u uw betaling kunt afronden. Hierbij kunt u ervoor kiezen om gebruik te maken van de optie; Achteraf betalen. Op deze manier wordt bij het afronden van uw aankoop de verkoper betaald door PayPal en wordt het geld pas na 21 dagen van uw bankrekening afgeschreven. Een account bij PayPal maakt u eenvoudig aan op hun website.

Credit Card

Betalen met een creditcard is erg makkelijk. Het enige dat u hoeft te doen is uw kaartgegevens invullen en de betaling autoriseren. U kunt bij Schroef.nl betalen met: Visa, Mastercard en American Express.

*Er worden geen extra kosten in rekening gebracht, ongeacht welke betaalmethode er wordt geselecteerd.

Zijn de prijzen inclusief BTW?

Alle prijzen zijn in euro en inclusief BTW. De prijzen zijn exclusief eventuele verzendkosten.

Verzending & Bezorging

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Zodra wij uw bestelling ontvangen hebben, gaan wij deze direct inpakken. U ontvangt uw artikelen 1-2 werkdagen na het plaatsen van de bestelling, indien de bestelde artikelen voorradig zijn. Mocht een artikel niet op voorraad zijn, dan nemen wij contact met u op.

Betaal ik verzendkosten?

Bestellingen tot €10,- worden verzonden voor €2,50. Bij bestellingen tot € 50,- bedragen de verzendkosten € 5,60. Bij bestellingen boven € 50,- is de verzending gratis.

Ik heb een beschadigd product ontvangen, wat nu?

Wat vervelend dat de producten beschadigd bij u zijn aangekomen! Wij lossen dit graag voor u op. Neem via het contactformulier of telefoon contact met ons en wij helpen u snel verder. 

Wie bezorgt mijn bestelling?

Wij verzenden onze pakketten met DHL

Je krijgt een email met een track en trace code als je bestelling hier klaar staat.

DHL bezorger gemist?

Was je niet thuis? Dan laat onze bezorger een gele kaart bij je achter. Maak een nieuwe bezorgafspraak met je bezorgcode en postcode. Kies voor een ander DHL ServicePoint, bezorging bij buren of nog een keer thuis. Wijzigen kan op de dag waarop je de kaart ontvangt.

Bewaar je ordernummer. Bij eventuele vragen weten we aan de hand van je ordernummer direct waar het over gaat en kunnen we je snel verder helpen.

Garantie

Krijg ik garantie op de door mij bestelde producten?

De wettelijke garantie is van toepassing op alle artikelen die u bij ons koopt. Volgens de wet heeft u recht op een deugdelijk product, als u iets koopt. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of – bij normaal gebruik – moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Is een product niet goed, dan gaat Schroef.nl samen met u op zoek naar een oplossing. Neem hiervoor contact met ons op.

Retourneren

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. De kosten voor het retourneren van de bestelling zijn voor eigen rekening.

Voor de gehele retourprocedure, verwijzen wij u graag naar ons Retour pagina

Gevolgen van de herroeping

Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 30 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien u slechts een deel van uw bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Bij uw retour ontvangen wij, naast de producten, graag het ordernummer en uw bankrekeningnummer zodat wij uw retour correct en spoedig kunnen verwerken.

U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 30 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 30 dagen is verstreken.

De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening.

Ons retouradres
Van Dijk IJzerhandel bv
Blankenstein 210
7943 PG Meppel (NL)

U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Privacy

Zijn mijn gegevens veilig?

Wanneer u een bestelling plaatst bij Schroef.nl, worden uw gegevens niet doorgegeven aan derden. De Wet Persoonsregistratie is hierop van toepassing.