U wilt een klacht indienen, en nu?

Natuurlijk hopen we dat u ten alle tijden goed geholpen wordt en dat u tevreden bent over de producten en diensten die u bij ons heeft afgenomen. Is er toch iets mis gegaan of bent u niet tevreden, dan zouden we dit graag willen weten zodat we u kunnen helpen. Als u een klacht heeft kunt u deze bij ons indienen.

U kunt uw klacht indienen door het contactformulier op de website in te vullen. Ook kunt u telefonisch contact met ons opnemen via; +31(0)85 273 65 52 of een mail sturen naar; verkoop@vandijk.com. We proberen uw klacht altijd zo snel mogelijk op te lossen. Nadat wij uw klacht hebben ontvangen zal er intern onderzocht worden wat de oorzaak van uw klacht is en waar deze is veroorzaakt. Hierna zal er binnen 14 dagen contact met u worden opgenomen om ervoor te zorgen dat er een oplossing komt.

Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/). Voor zowel consumenten als zakelijke klanten geldt dat zij, indien zij niet tevreden zijn over de afhandeling van de klacht, de klacht tevens ter bemiddeling kunnen voorleggen aan Thuiswinkel, voor consumenten via www.sgc.nl en voor zakelijke klanten via www.thuiswinkel.org.